Όχι στις διαφορετικές κατηγορίες εργαζόμενων μέσα στην Εθνική Τράπεζα
25.07.2024
Στην σημερινή ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων ακούσαμε ότι η Τράπεζα βασίζεται και επενδύει στους ανθρώπους της, στηρίζει την απασχόληση και η σχέση με τους εργαζόμενους είναι η καλύτερη εδώ και τουλάχιστον 25 χρόνια (!). Επιπρόσθετα η Τράπεζα «βάζει στο επίκεντρο τον πελάτη» και έχει κερδίσει σειρά βραβείων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εταιρική υπευθυνότητα …
Διαφορετική αντίληψη έχουν ωστόσο οι πελάτες της Τράπεζας οι οποίοι αφού είδαν καταστήματα να κλείνουν, ταλαιπωρούνται να βρουν ραντεβού και πρέπει να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και δυνατότητες προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
Επιπλέον η εντατικοποίηση της δουλειάς τόσο στις διευθύνσεις όσο και στα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας έχει χτυπήσει κόκκινο ενώ ο χωρισμός των εργαζομένων σε κατηγορίες αποδυναμώνει την διεκδικητική μας δύναμη.
Η Τράπεζα με την «καλύτερη σχέση με τους εργαζόμενους της» δεν ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας για διάλογο στην συμφιλιωτική διαδικασία του ΟΜΕΔ (Οργανισμός Μεσολάβησης και Διαιτησίας). Το αίτημα μας είναι το αυτονόητο: Να εφαρμόζονται οι Συλλογικές συμβάσεις και ο Κανονισμός Εργασίας σε όλους/ες τους εργαζόμενους/ες. Με την ευχέρεια που της δίνει ο σχετικός νόμος (ν.4808/2021) και την πρόφαση των διαπραγματεύσεων για τροποποίηση του Κανονισμού, η Τράπεζα συνεχίζει το παιχνίδι της παραπομπής στις ελληνικές καλένδες.
Όταν ακόμα και το Υπουργείο Οικονομίας αυτής της κυβέρνησης έφτασε να κάνει «συστάσεις» στις τράπεζες (μέσα σε αυτές και την Εθνική) για την πολιτική προμηθειών απέναντι στους πελάτες τους, έχει έρθει η στιγμή να ακουστεί δυνατά και η δική μας φωνή.
Παράσταση διαμαρτυρίας
Πέμπτη 25/7, ώρα 16:00
Κεντρικό Κτίριο Εθνικής, Αιόλου 86
Τηλ. επικοινωνίας: 210 3342254 (12254), 6976 855566